ماهور در صفحه فیسبوک
نوشته شده توسط : parisa0jafari1

او مجری  قرص مسابقه پربیننده برنده باش بود.

گلزار قرص این برنامه را معادل ایرانی یکی از پربیننده ‌ترین برنامه‌ های قرص تلویزیونی جهان دانست که پر  قرص از هیجان و همراه با جایزه مالی اسـت که نفر اول ان جایزه‌ای صد میلیونی میگیرد. هر چند بـه گفته او، دیگر شرکت  قرص ‌کنندگان هم دست خالی  قرص از آن بیرون نمی ‌روند.

 

مسابقه برنده باش که در شبکه سوم سیما قرص با اجرای محمد رضا گلزار، میلیون ها نفر را مشتاقانه بـه نصب اپ این برنامه ترغیب کرده بود تا روزگاری، قرعه فال بنام آن ها زده شود و روبروی سوپر استار؛‌ سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران قرص بشینند، خیلی زود بـه خط پایان رسید و قرص بسیاری از آرزوی های بینندگان و عوامل برنامه را نقش بر آب کرد و خیلی زود از کنداکتور شبکه ۳ کنار گذاشته شد.

 

حذف مسابقه قرص برنده باش شبکه ۳ سیما که درآمد و فعالیت  مگنا آن را حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی، مصداق قمار دانسته بود، هنوز قرص هم در باور سازندگانش، قابل هضم نیست.

 

حامیان سف و سخت برنده باش  قرص محمد رضا گلزار " هنوز هم باور قرص نمیکنند که برنامه ای  قرص که کپی برابر اصل محبوب ترین قرص مسابقه تلویزیونی جهان بود، بـه این زودی ها از دستور کار رسانه ملی خارج شود.

ماهور در صفحه فیسبوک خود نوشته: “از دست دادن عزيز تلخ و سخت هست،
كسانی كه حيوان خانگيشان را از دست می دهند درد زيادی را متحمل میشوند، دردی درست مانند از دست دادن فرزند و اين درد را تنها و تنها كسانی می دانند
كه حيوانی را از دست داده‌اند حتی آنهايی كه حيوان دارند و هنوز از دستشان نرفته نمی دانند
و نمی‌فهمند چه برسد به كسانی كه حيوان ندارند و ما حيوان رفقا را ديوانه می دانند.

عکس های‌ محمدرضا گلزار مـن یک بند قرص موسیقی دارم بـه اسم ریزار.

مخفف رضا گلزار اسـت و کنسرتی را با حضور مازیار فلاحی، امیر تبری، سهراب پاکزاد و بابک جهانبخش  قرص ترتیب دادم؟ در کنسرت دوم مازیار فلاحی و روزبه نعمت الهی حضور داشتند.

 

نخستین کنسرت قرص مـا در اریکه ایرانیان و قرص کنسرت دوم در برج میلاد برگزار شد! در حال حاضر تمرینات موسیقی قرص داریم ،در این بند درام ، پرکاشن می زنم. در این دو کنسرت هم درام نواختم.

 "

آقای سوپر  مگنا استار سینمای کشور جمهوری اسلامی ایران قرص که این روزها با ترانه های رمانتیکش، قرص  طوفانی در استیج های تهران تا کانادا بـه راه انداخته  قرص و بازار سیاه بلیط کنسرت هایش رقم های عجیبی قرص را گزارش کرده اسـت، نیمه اول  قرص سال نود و هشت را با حاشیه های پر رنگ تر از متن بـه اتمام رساند.

در قرص نیمه اول سال 99؛‌ شمار فالورهایش قرص از مرز 8.3 میلیون نفر فرا تر رفته اسـت.

 

در قبل هم بارها به بهانه هاي گوناگون مثلا ماجرای کشتن سگ‌هاي ولگرد،
شاهد مقابله طرفداران و مخالفان حیوانات خانگی در شبکه‌هاي اجتماعی بودیم.

 





:: برچسب‌ها: ماهور در صفحه فیسبوک ,
:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 31 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: